Ik heb me opgegeven als Amerikaan. Daar kan je bij betalingswijze kiezen voor de optie none.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb mezelf gewoon aangegeven als Nederlander, en een Click and Buy account aan gemaakt. Hierdoor kun je in de iTunes Store, zonder dat je hoeft te betalen. Alleen als je iets koopt, wordt het van je rekening afgeschreven.

Zelf haal ik er vaak gratis spelletjes, single van de week, enz. vanaf, en ik krijg altijd een factuur via de mail waarin alleen maar nullen staan.

Gratis, gemakkelijk en snel ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar https://myinfo.apple.com/cgi-bin/WebObjects/MyInfo.woa
klik op de link ("klik hier") onder de tekst "Heb je nog geen Apple ID?"
Vul de vereiste gegevens in, er wordt niet eens gevraagd naar een credit card. Na bevestiging heb je een Apple ID.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een account aanmaken en bij betaling kiezen voor de optie 'Geen', zie links;