ik ga vanuit van ja,
ik zie niet in waarom het niet in nederland komt , als het geen populair kinect spel is zul je het niet in de winkels zien en moet je het via internet bestellen.

vroeger was 't zo dat een spel in rusland al 2 jaar uitgegeven was (ben naam kwijt van 't spel) en nu hier in nederland als 'nieuw' wordt geïntroduceerd.
dit soort ongein komt bijna niet meer voor (met uitzondering spelletjes uit china,iran of andere moeilijk bereikbare landen)
dit komt doordat er heel veel via internet gaat en dus kun je haast niet een spel paar weken/maanden tegenhouden om te verkopen aan andere landen.