Is het mogelijk een andere stroomkabel te gebruiken bij een monitor?

Ik wil de monitor weer gebruiken, maar ik kan de stroomkabel niet vinden. ... andere stroomkabel (powercable) te gebruiken voor mijn LG E2351T-BN monitor? Ik heb deze vraag eerdere gesteld maar het is verwijderd... Er was een reactie waarop iets stond dat mij kon helpen maar die is nu dus weg. :/

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
TurfGraver
5 jaar geleden
Je vraag is verwijderd omdat er geen antwoord (alleen reactie) op was.
Als ik mij goed herinner miet je een adapter van (max) 19 volt en (tenminste) 40 watt hebben. Let op aansluiting en polariteit (+, -).
Google anders even op type en hey woord adapter (en kijk of je de specificaties van de adapter kan vinden).
TurfGraver
5 jaar geleden
Zie hier: ook niet (veel) mindrr dan 19v nemen.
https://www.laptop-ac-adapters.nl/lg-ac-adapters-c-44_37/originele-40w-lg-e2351tbn-adapter-voeding-oplader-gratis-koord-p-115154.html
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
De reviews die ik heb gelezen van de website, lijkt me dat het onbetrouwbaar is.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dankjewel!
TurfGraver
5 jaar geleden
Het gaat om de specificaties.
Bij wie je eventueel een soortelijk adapter koopt (of wellicht dat je er nog 1 hebt liggen) mag je zelf uitzoeken. ;-)

Antwoorden (1)

Niet bij jouw specifieke monitor, die heeft namelijk een losse adapter nodig. Bij andere monitoren kan je wel een andere losse kabel gebruiken. Jij zal de adapter moeten zoeken OF een nieuwe kopen.
5 jaar geleden
TurfGraver
5 jaar geleden
Of een afapter gebruiken met de zelfde specificaties. ;)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik kan het niet vinden online. :/