In de gebruikershandleiding ervan staat "Open het display niet verder dan 135 graden". Dus het zal niet goed zijn om het vaak plat te leggen.

De bedoeling van de 180 graden mogelijkheid is om het eenvoudiger te maken dat anderen (collega's) meekijken naar wat er op het scherm te zien is.

Het staat nergens zwart op wit, maar misschien heeft de fabrikant later ontdekt dat de verbindingsdraden toch niet sterk genoeg zijn om het apparaat geregeld plat te leggen....
Amadea
5 jaar geleden
Die Lenovo laptop biedt veel voor relatief weinig geld, hierop zijn concessies gedaan aan de bouwkwaliteit, hoewel het display helemaal plat kan is dit absoluut niet aan te raden, ik lees veel reviews van dit type laptop is dat de scharnieren niet zo stevig zijn en op den duur zakt het scherm vanzelf naar beneden, platleggen heeft verder geen functie dus niet doen.

Een key quote van zo'n review site "Open up this laptop and you’ll notice that the screen folds fully flat, which can be useful. However, the hinge is a touch loose – so much so that once past perpendicular, simply lifting up or putting down the laptop can cause the screen to drop further. Again, it’s the sort of issue that’s typical of cheaper laptops – you’re very much paying for the look and features of a premium device here, not necessarily the fit and finish."
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+ en het is inderdaad niet met een vooropgezette bedoeling, maar gewoon zwak fabricaat