Hoe zet je op iOS aan dat je altijd toestemming moet vragen voor je locatie?

Ik heb gezien bij Android toestellen dat een app altijd moet vragen om toestemming voor je locatie. Is dit ook mogelijk bij iOS? Heb geprobeerd het te vinden maar heb het nergens kunnen vinden. Ik denk van niet, maar toch vraag ik het me af. En als het wel kan, hoe dan?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Dat gaat niet onder iOS, je krijgt de vraag éénmalig als de app geïnstalleerd is en voor de eerste keer wordt gestart, daarna verdwijnt deze melding en autoriseer je voor 'altijd' of 'wanneer in gebruik' en meer smaakjes zijn er niet. Je kunt de afzonderlijke selectie per app inzien onder instellingen -> privacy -> locatievoorziening