Hoe kan het dat het geluid aangaat terwijl die in standby staat?

Ik heb een lenovo ideapad 520 en als ik mijn laptop scherm dicht doe dan kwam er elke keer een stukje geluid uit van een soort van filmpje terwijl er niks aan staat, ik vond dit namelijk wel een beetje eng aangezien het bijna 2uur in de nacht is dus weet iemand wat dit is?

1.2K

Antwoorden (1)

Bij Windows is het mogelijk bepaalde (hardware)componenten zoals activiteit op: COM poort, USB poort, Bluetooth, of Wifi, of Ethernet de laptop uit de slaapstand te halen, dit soort 'wake events en wake timers' kun je bepalen in energie beheer. Dus loop in Energie beheer even het rijtje af met hardware en vink de mogelijkheid tot ontwaken uit, en check voor de zekerheid dat de 'wake timers' ook uitgeschakeld zijn.