Kan ik mijn video kaart vervangen in mijn laptop om wel planet coaster te kunnen spelen?

Ik heb Planet coaster aangeschaft maar nu in mijn laptop veel te langzaam voor dit spel. Hij hapert heel erg en is niet te spelen zo.
Kan ik in mijn laptop een nieuwe video kaart in zetten zodat ik dit spel wel kan spelen?
Mijn laptop: Acer Aspire E5-575-320P. Hier staat de specificaties.
https://tweakers.net/pricewatch/589209/acer-aspire-e5-575-320p/specificaties/
Dit heb ik nodig voor planet coaster:
MINIMALE SYSTEEMEISEN
Processor-Intel Core i5 2300 / AMD FX-4300
RAM-8GB
Videokaart-DirectX 11 videokaart met 2GB video RAM (Nvidia GTX 560 / ATI Radeon 7850)
Harde schijf-8GB
Besturingssysteem-Windows 7, 8.1, 10 64-bit

AANBEVOLEN SYSTEEMEISEN
Processor-Intel Core i7-4770 / AMD FX 8350
RAM-12GB
Videokaart-DirectX 11 videokaart met 4GB video RAM (Nvidia GTX 980, AMD Radeon R9 380)
Harde schijf-8GB
Besturingssysteem-Windows 7, 8.1, 10 64-bit

Avast erg bedankt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Nee. Bijna bij geen enkele laptop is de gpu te vervangen, bij die van jouw ook niet. Als je wil gamen moet je of een dure laptop kopen, of veel beter een zelfbouw GamePC(desktop).