hoe krijg ik het geluid van You Tube muziek ook van de tv.naar aparte boxen ?

ik kijk en luister naar You tube muziek op tv. het geluid komt wel uit de tv.boxjes maar kan ik niet ook uit aparte boxen krijgen. Ik heb deze aparte boxen wel op mediabox en cd. speler aangesloten en dat werkt al jaren prima.
Welke kabel moet ik gebruiken om welke apparaten met elkaar te verbinden ?
Graag advies.
zeer bedankt voor hulp/advies.
jos bieleveldt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heb je een (koptelefoon) uitgang op je TV waar je die boxjes op kunt aansluiiten?

Antwoorden (2)

De media-box en de cd speler hebben alleen geluid uitgangen. Alleen als je met een aparte versterker werkt, kan je extern geluidssignaal naar je boxen sturen. Je T.V. zal best wel een geluid uitgang hebben (een USB poort), maar als je er aan de andere kant geen versterker aan kunt koppelen, heb je er niets aan. zelf heb ik hier een zgn. cinema home system, en daarmee kan ik prima het geluid van de T.V. ten gehore brengen.
jc54
6 jaar geleden
Je kan altijd nog kijken of het via Bluetooth kan. Dan heb je helemaal geen kabels meer nodig ;)