Hoe zorg ik dat ik niet automatisch naar het volgende filmpje in mijn galerij ga? Ik heb een Samsung Galaxy S7 Edge

Ooit kreeg ik eens de melding of ik aan het einde van een filmpje in mijn galerij gelijk door wil met het afspelen van het volgende filmpje. Ik drukte per ongeluk op ja, maar nu kan ik nergens vinden hoe ik dit weer uitzet.

Dit gaat niet over FB ofzo, dit gaat over de standaard Galerij app van de Samsung Galaxy S7 Edge.
Hij gaat dus na het afspelen van filmpje A gelijk door naar filmpje B en C, etc.
Ik wil dat hij bij filmpje A blijft, zoals de instelling eerst was.

6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om ervoor te zorgen dat je niet automatisch naar het volgende filmpje in je galerij gaat, moet je de instellingen van je galerij aanpassen. Ga naar Instellingen > Galerij > Automatisch afspelen en zet deze optie uit.
Bronnen:
een maand geleden