Wat voor negatiefen moet ik gebruiken voor een polaroid?

Ik heb binnekort de beschikking over een polaroid 635, wat voor negatiefen (of hoe heet dat?) Heb je nodig. Hoe duur zijn die en waar kan ik die kopen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Die dingen noem je volgens mij cassettes en kun je kopen bij:
https://www.fotoverweij.nl/polaroid-directklaar-film-color-600.html?gclid=CjwKCAiA1uHSBRBUEiwAkBCtzei1uwH9jQoQ0xmo6RH8bsrbnAJJXk4hxIX7S61c8XhsQm42dra2qxoCpQgQAvD_BwE

Het is een beetje aan de dure kant want voor €18 kun je 8 foto's schieten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! Zou deze ook kunnen passen ivm winkel niet om de hoek is :3
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja, die cassettes in de URL zijn precies voor jouw toestel bedoeld.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De populariteit van Polaroid is allang niet meer wat het geweest is. De kans dat je polaroid-cassettes 'om de hoek' kunt kopen is dus zo goed als nul. Het is 'om de hoek' bestellen of online kopen!