HDMI op mini beamer waarom?

Heb een western digital P8 DLP mini beamer gekocht met HDMI
Nu is het HDMI out, betekend dit dat ik alleen kan zenden en niet ontvangen.
En waarom HDMI out als ik op de muur kan projecteren!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ritsuka
6 jaar geleden
Wil je weten hoe je de beamer kunt gebruiken?
Of wil je weten waarom de producent die poort heeft toegevoegd?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
wil graag weten hoe ik hem kan gebruiken als ik een film wil afspelen vanaf een extern apparaat.
Of een play station erop aan kan sluiten en dan op de muur gamen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ritsuka bedankt voor je snelle reactie, dit was ik even vergeten toe te voegen aan mijn vorige bericht.

Het beste antwoord

(Uit de reacties haal ik de kernvraag: Kan ik dit apparaat gebruiken om HDMI-apparaten op aan te sluiten?)

Dit product kan je niet gebruiken om HDMI-uit apparaten op aan te sluiten, althans niet een apparaat als een PS4. Je kan wel een film van een laptop/PC of tablet/smartphone afspelen via de Wi-Fi-mogelijkheden.

Het antwoord op de vraag zoals gesteld:
De HDMI-out is er om zo mogelijk een scherm op de beamer aan te sluiten je hebt dan twee maal dat beeld (kan handig zijn voor een presentatie). Of je gebruikt hem om te casten.

https://www.gearbest.com/projectors/pp_578983.html
In de FAQ staat ongeveer de vraag over de PS4.
De fabrikant ontkent dat een PS4 aan te sluiten is en verwijst naar een gelijkend apparaat met een HDMI-in.

Toegevoegd na 2 minuten:
"wil graag weten hoe ik hem kan gebruiken als ik een film wil afspelen vanaf een extern apparaat."

Bijvoorbeeld via Miracast of Airplay.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Beste LeonardN,
Dank voor je uitgebreide antwoord, moet beter opletten bij de aankoop.
Ik gebruik hem alleen prive dus niet voor presentaties.
Ga je vraag betreffende externe bruikbare tools in de gaten houden. Prettige avond
LeonardN
6 jaar geleden
Ga je vraag betreffende externe bruikbare tools in de gaten houden. Die zin snap ik even niet. Ik heb geen vraag gesteld.