Mijn toetsenbord reageert soms niet, wat nu?

Hallo

Ik heb een Wileyfox Swift 2 uit augustus en soms als ik een bericht of tekstje typ, dan stopt hij plots met typen en moet ik echt eerst op Backspace duwen, vooraleer dat ik kan verder typen, het toetsenbord blijft er wel staan, maar de letters reageren niet meer en enkel Backspace werkt nog.

Wat is hier het probleem?

Bedankt!

6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Probeer eerst de batterijen te vervangen of de USB-kabel te vervangen. Als dat niet werkt, probeer dan de toetsenbordinstellingen te resetten of de stuurprogramma's te updaten. Als dat ook niet werkt, neem dan contact op met de fabrikant voor technische ondersteuning.
Bronnen:
een maand geleden