Wat is het beste scheerapparaat voor heren?

mijn man heeft er nu al zoveel geprobeerd we weten het niet meer wat hij nu weer moet kopen...

Toegevoegd na 20 minuten:
dat maakt niet zo veel uit als het maar niet het scheermes is

Toegevoegd na 20 uur:
mijn man is gehandicapt dus met een zogenaamd krabbertje gaat niet.......sorry vergeten te melden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
AWM
13 jaar geleden
Nat of droog?
AWM
13 jaar geleden
Mijn apparaat is nat. Ze noemen zo een krabber met een trilmotortje erin ook een apparaat, volgens mij.
capthavoc
13 jaar geleden
ik vindt dat nat scheren wel lekker al zijn die navullingen zo duur helaas
AWM
13 jaar geleden
Ja, de nieuwste Gillette-mesjes zijn schreeuwend duur. Maar wel goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nat scheren is veel en veel lekkerder. Bovendien bij droog scheren adem je verpulverde baardhaartjes in. Lekker fris. Antwoordman heeft helemaal gelijk.

Het beste antwoord

Het beste scheerapparat is de Philips HQ 8250 Speed XL.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Hoe weet je dat? Heb je een vergelijkende test gedaan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor dit antwoord..

Andere antwoorden (3)

Ik vind de 3 koppige scheerapparaten altijd het beste die dingen van Braun vind ik nix
en dat nat scheren met die pre shave cream is erg lekker
ik denk dat deze een aanreader is
capthavoc
13 jaar geleden
Ik zelf gebruik altijd al een Braun, heb nu Serie 7- 790 cc Met zo'n schoonmaakbakje Tijdje geleden geprobeert met zo'n Philips met drie kopjes die heb ik na een week al weggegeven aan mijn kleinzoon. Maar dat is weer iets, wat voor iedereen weer anders is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een krabbertje van Gilette of zo iets. Heerlijk fris gevoel er na.