Werkt een 'Car Kit MP3' apparaat met de ingebouwde speakers in de auto?

Hi! Ik heb onlangs een auto gekocht met een autoradio. Deze heeft echter geen aux ingang dus ik zoek naar manieren om gemakkelijk liedjes vanaf mijn telefoon af te kunnen spelen. De auto heeft (niet affabriek) ingebouwde speakers. Ik keek nu met name naar de 'Car Kit MP3 Bluetooth' apparaten van bv Aliexpress. Deze gaan in de 12V poort vd auto. Als ik zoiet zou kopen en muziek mee zou afspelen, speelt het dan direct van de speakers af of moet hier dan nog iets qua bedrading voor gedaan worden? Hebben jullie misschien nog een idee wat de beste oplossing zou zijn? Bvd

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit speelt niet direct af op de speakers. De speakers hebben alleen bekabelde ingangen. Je zult dan een radio (of andere versterker) met bluetooth moeten hebben die het signaal ontvangt en omzet in geluidsignaal naar de speakers.
jc54
6 jaar geleden
Ritsuka
6 jaar geleden
zoals ik het lees is het een fm transmitter, dat kan op elke radio toch?
TurfGraver
6 jaar geleden
Inderdaad een FM transmitter met bluetooth ontvangst.
Maar ook dan zullen de luidsprekers op de radio aangesloten moeten zijn om dan via de radio (FM) muziek te luisteren.