is de fsp 350 40ugbbd power suplly genoeg om een gtx 1080 ti aero te ondersteunen ?

ik wil mijn msi mi020 eu upgraden. ik wil op dit moment de gpu met de msi gtx 1080 ti 11 gb aero oc edition upgraden maar kan de fsp 350 40ugbbd power supply het ondersteunen.

desktop link: https://tweakers.net/pricewatch/472828/msi-nightblade-mi-020eu/specificaties/

componenten op dit moment

gpu: msi gtx 950 oc 2gb
cpu: intel i5 4460S
ram: 8 gb
power supply fsp 350 40ugbbd

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Die voeding is lastig te vinden, maar uit de naam kan ik opmaken dat het wellicht een 350W type betreft. Nu trekt die GTX 1080ti Aero 250W, dus blijft er weinig over voor de andere componenten. Dus ik zeg nee, die voeding is niet krachtig genoeg om die Aero te voeden, bovendien missen dat soort voedingen ook die extra 12V aansluiting(en).
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
alle voedingen zijn beschikbaar voor een 1080 alleen licht het aan je wattage wat je pc gebruikt [de CPU etc.]
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
" alle voedingen zijn beschikbaar voor een 1080 alleen licht het aan je wattage wat je pc gebruikt [de CPU etc.]" Deze durf ik te betwisten, niet elke voeding is geschikt/beschikbaar voor een GTX1080. 250W voedingen vallen af als de GTX1080 ook 250W verbruikt...