Hoe unlock ik mijn portable dvd player?

Ik heb in het Amerika een portable dvd player gekocht van Philips. Model PET733/37. Omdat deze niet regiovrij is wil ik graag ook mijn dvd's uit Nederland erop spelen. Hoe unlock ik deze. Ik weet dat de regiozone dan 0 moet zijn, maar kan nergens vinden op het internet hoe ik dit voor elkaar krijg. Graag hulp.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probreer eens met de lade open 6 x de nul in te toetsen.

Ik heb ook nog onderstaande gevonden (wel in engels).

To change the region on the Philips dcp750
1. Press the Open button on your remote control to open the drive tray
2. Press the Setup button on your remote control
3. Press the Right button on your remote control
4. Press the Right button on your remote control
5. Press the Right button on your remote control
6. Press the 9 button on your remote control
7. Press the 6 button on your remote control
8. Press the 5 button on your remote control
9. Press the 3 button on your remote control
10. Using the Up and Down buttons on your remote control, change the region to 1 for region 1, 2 for region 2, and so on, or 0 for multi-region playback
11. Press the Setup button on your remote control
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Philips staat niet onwelwillend tegenover regiovrije dvd's, dus probeer eens via de website of de klantenservice