Als er geen simlock op de telefoon zit is dat geen probleem.
Als je een nieuwe mobiel gaat kopen zie je meteen of er een simlock op zit of niet,dit word doorgaans wel aangegeven in de winkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een sim-kaart staat geregistreerd bij een bedrijf. In dit geval is dat Vodafone. Je kan niet met een geregistreerd kaartje in een telefoon van een ander bedrijf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is afhankelijk van het toestel, wanneer er nog een sim-lock van een andere provider op het toestel zit, zal de sim kaart niet werken.

Wanneer het toestel ouder is dan 1 jaar, kan je bij de provider waar je de telefoon hebt gekocht, een unlock-code aanvragen. Zij zijn verplicht om deze code te verstrekken wanneer je deze aanvraagt na minimaal 1 jaar.

Wanneer er een sim-lock op zit van Vodafone, zal je sim kaart hoogstwaarschijnlijk wel gewoon werken.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
simlockvrij kan de simkaart overal in.