Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom stelt mijn samsung galaxy A5 niet meer scherp?

Ik heb zelf een toestel de samsung galaxy A5. Als ik er een foto mee wil maken met de camera zijn deze heel wazig. Van dichtbij scherp dus het lijkt of mijn telefoon niet meer scherpstelt. Dit was op de een of andere dag opeens zonder dat hij van te voren gevallen is of in aanraking geweest met water.

Weet iemand misschien een oplossing? Misschieen een software proleem (zelf denk ik van niet ). Of is de camera opeens gewoon stuk?

Mvg, kevin

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het zou kunnen dat de lens van je camera vies is (of bekrast). Schoonmaken met een zacht doekje zou in dat geval voldoende moeten zijn. Als de lens bekrast is zou je de achterkant van de telefoon kunnen laten vervangen.
Is de lens niet vies of bekrast, dan is het een probleem met de telefoon zelf. Heb je nog garantie, dan kun je het vaak gratis laten repareren. Is je garantie verlopen, dan kun je het apparaat ter reparatie aanbieden bij de winkel waar je hem kocht of bij een andere telefoonwinkel met een reparatiedienst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding