Aldi EnVivo Media Player Full HD, lijkt terug te springen naar begin tijdens afspelen film

Ik heb onlangs een Aldi EnVivo Media Player Full HD gekocht, en hij werkt prima. Echter, vandaag probeerde ik een mp4 file af te spelen en na ongeveer 10 minuten viel het geluid weg en enkele minuten daarna leek hij te resetten omdat de film vanaf een bepaald punt (ongeveer 2 minuten in de film) opnieuw begon. Ik kon niet verder doorspoelen dan die 15 minuten zonder dat hij terug sprong. Ik ben toen maar een andere film gaan kijken (een video_ts folder met de oorspronkelijke .vob en .ifo files). Dat ging prima. Maar halverwege de film sprong hij terug naar een punt ergens in het begin van de film. Hetzelfde verhaal dus.
Dit is mij nooit eerder overkomen, en ik gebruik deze mediaplayer dagelijks sinds kerstmis ongeveer. Beide films werken prima op de computer als ik ze met VLC player afspeel. Geluid werkt, ondertiteling en geen terugspringen.

Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb je al geprobeerd de stroom er enige minuten vanaf te halen en dan weer een andere film te spelen?
Misschien zat er iets niet goed in die mp4 film waardoor de speler van slag is/was.