Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat vind jij nou het handigste techniek snufje?

Welk technieksnufje gebruik je graag, waarom
en hoe?

En met een glimlach bekijk ik alle antwoorden,
wat is elektriciteit en daarmee internet toch leuk!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (13)

Ik ben erg tevreden over Google als zoekmachine. Een erg handig stukje techniek. ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ipod nano 4 gen...ben er helemaal gek op...Er kan niet alleen muziek op, maar ook films, foto's en spellen, ik ben echt verslaafd eraan =P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Persoonlijk ben ik erg blij met mijn iPhone. E-mailen, bellen, SMSen, routes plannen, internetten, muziek luisteren, etcetera, etcetera. En dat allemaal: waar je maar wilt, wanneer je maar wilt, en verpakt in een apparaatje dat je gewoon in broekzak kunt meenemen! :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De telefoon !
In principe heb je van ieder mens de beschikking over zijn of haar voordeur bel !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vanochtend was er door werkzaamheden een kleine drie uur geen stroom in mijn wijk. Dus dat betekent geen internet, geen telefoon (alleen mobiel) geen tv, geen douche (want geen warm water!) en ik kon zelfs geen thee zetten omdat het vonkenknopje (weet niet hoe dat heet) op mijn fornuis niet werkte. Hiervoor bij de buurvrouw lucifers moeten lenen.
Maw: het belangrijkste technische snufje is voor mij toch nog steeds het opwekken van electriciteit...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
stijltang ongetwijfeld met stip op nr. 1..Beste uitvinding sinds gesneden brood...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dus het verslaat het gesneden brood niet? Is dat dan niet de beste uitvinding volgend jezelf?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
goed de vraag lezen ''Wat vind jij nou het handigste TECNIEK snufje? gesneden brood is dat op zich niet. Het mes waarmee ze het hebben gesneden wellicht wel ;-) dus de stijltang blijft voor mij het handigste ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
TECNIEK moet natuurlijk zijn TECHNIEK
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
niet voor mij...
Mijn iPod Touch kan ik niet meer missen.
(inclusief draadloos netwerk)
(Je eigen) muziek en actuele informatie
etc. etc. op elk uur van de dag op elke plek
in huis.

Goede 2e is mijn TomTom. Ook zo'n
prettige en nuttige uitvinding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
GPS Navigatie vind ik persoonlijk het handigste snufje sinds de uitvinding van diepvries pizza's!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In volgorde : de nespresso, de iphone, de macbook, bluetooth muis, de automaat en de mengkraan voor de douche.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
M'n WLAN-GPS-Organizer-Telefoon en natuurlijk m'n zakmes (stroomvrij).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ipod Touch, zo handig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De afstandbediening!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding