Is mijn laptop echt kapot?

Hallo,

Ik heb een oude laptop waar al het een en ander aan mankeerde. Zo heeft hij een bijzonder slechte accu, (ik kan er nauwelijks tien minuten mee zonder de oplader), en de videokaart (zo dacht ik dat dat heette) is kapot. Alles wat normaal een bepaalde tint zwart is werd rood... Nu wilde ik hem vanochtend opstarten, en het lichtje op de opstartknop brandde, de ventilator ging aan, alleen geen beeld! Niets! weer iemand wat ik moet doen? Is hij definitief kapot???

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit lijkt echt een hardware-kwestie te zijn. Ik vrees dat geld erin stoppen geen zin meer heeft...!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
het lijkt erop dat je laptop het begeven heeft .

Antwoorden (1)

Zo te lezen heeft jou Laptop het begeven. Het best is op dit punt om een nieuwe laptop te halen, mocht deze toch al verouderd zijn en defect. Ook het niet aan gaan van de laptop kan duiden op meerdere problemen die wat moeilijker te achterhalen zijn. Zo kan je bijvoorbeeld toch geld investeren in een nieuwe accu en indien mogelijk een nieuwe videokaart (in hoeverre dit mogelijk is bij laptops) en dan op het probleem stuitten dat de moederboard kapot is. Conclusie, je kan beter een nieuwe laptop halen en niet meer geld investeren in deze laptop.