Is het mogelijk om een LED spiegel bedoelt om aangesloten te worden, aantesluiten met een stekker?

Gisteren heb ik bij de Ikea een LED spiegel gekocht. Nu blijkt het dat ik deze spiegel moet aansluiten met 2 kabels uit de muur. Kan ik deze spiegel gewoon aansluiten door er een losse stekker aan vast te maken?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als het deze is, vind ik het maar een link ding om ONgeaard in de badkamer te hangen, maar het kan wel: http://www.ikea.com/nl/nl/assembly_instructions/storjorm-spiegel-m-geintegreerde-verlichting__AA-843914-5_pub.pdf

Het beste antwoord

Ja hoor, dat is geen enkel probleem. Ik zou dan wel een stekker nemen met ingebouwde schakelaar zodat je niet iedere keer de stekker uit het stopcontact hoeft te halen. Dit soort stekkers zijn in iedere bouwmarkt voor een paar euro te koop.
paulus811
7 jaar geleden
Inekez1
7 jaar geleden
Er zit natuurlijk gewoon een schakelaar op die spiegel. Als je 'm zonder stekker op de electra aansluit (waar 'ie voor gemaakt is) dan moet je 'm ook aan en uit kunnen zetten. Dus een eenvoudige stekker is voldoende. Voor in de badkamer met een geaard stopcontact is het handig om een passende stekker te nemen. Ook al kun je geen aarde aansluiten, de stekker sluit het stopcontact dan beter af.
paulus811
7 jaar geleden
Ik heb onlangs een (dure) spiegel gekocht en daar zat geen schakelaar op. Het is de bedoeling dat je deze aan en uit zet via een bestaande wandschakelaar. Als er al een schakelaar op zit, is een gewone stekker inderdaad voldoende, al zijn de schakelaartjes vaak iniminie en soms lastig te vinden. Om toch een geaarde stekker te nemen om het stopcontact beter af te sluiten vind ik een goeie tip! Mee eens.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt, voor het beantwoorden van mij vraag. Ik heb het gelijk uitgeprobeerd met een stekker (met schakelaar) van een oude lamp. Het heeft gewerkt. :D
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er zat in mijn geval ook geen schakelaar op de spiegel zelf.