Kan sony vegas pro 14/13 op usb disc drive op macbook air??

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
TurfGraver
7 jaar geleden
Sony Vegas Pro op een Mac?
http://www.vegascreativesoftware.com/us/vegas-pro/specifications/#productMenu

Antwoorden (2)

Ja dat kan met behulp van Bootcamp en een USB Disc Drive. (Te koop bij Apple)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat kan, echter zal je dan eerst Windows moeten emuleren of installeren op je MacBook. Op OSX draait het namelijk niet.

Het zou dus kunnen via
-Wine on Mac
-Een emulator op Mac
-Windows installeren op je Mac via bootcamp.

Ik mag verder hopen dat elke USB disc drive gewoon werkt op een Mac, en dat je dus niet een onnodig duur Apple product nodig hebt.

In de regel is het handiger een programma te nemen dat native op OSX draait of gewoon een Windowsbak te nemen. Dat is goedkoper en logischer.