Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iphone 7 plus gekocht in amerika opladen met nederlandse iphone 7 plus stekker?

Ik heb wegens prijsverschillen besloten dat ik mijn iphone in amerika wil kopen. Maar bij het amerikaanse doosje krijg je ook een amerikaanse stekker. Aangezien ik niet de hele dag met een verloopstekker wil rondlopen wil ik daarom graag een extra stekker voor de iphone 7 plus in nederland kopen. Maar ik vroeg me af of dat wel kan. Ontploft de batterij dan niet? Of krijg ik juist dan te weinig stroom zodat ik langer doe over het opladen dan zou hoeven?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
paulus811
7 jaar geleden
Ben je de sales tax niet vergeten? Ik woon in NY en volgens mij scheelt het slechts een paar euro met Nederland

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Deze universele laders kun je overal gebruiken. van 110 tot 230V maakt de adapter keurig 5V. Het plaatje van de adapter is NIET de adapter die je bij je telefoon krijgt, dat is een iPad lader, en die zijn juist NIET erg geschikt om je iPhone te laden. Heb al twee keer een (letterlijk) opgeblazen batterij gehad die het raampje naar buiten drukt door 'm aan een iPad lader te laden. Nee, je krijgt een kleine lader waarvan je de stekker niet kunt veranderen. Effe in NL kopen, gaat een beetje van je inkoop korting af, maar dan heb je ook wat...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding