micro sd kaart geblokkeerd met de fout de schijf is tegen schrijven beveiligd hoe los je dit op? hoe krijg je dat probleem er af?

hoe kan ik dit oplossen?
ik wil graag mijn micro sd kaart weer gebruiken maar kan er nu niks mee. alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
deja vu
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Gebruik je een micro SD-kaart-adapter?

Het beste antwoord

Als je een adapter gebruikt waar je je micro sd indoet (ik bedoel zo n adapter dat het een grote sd word) dan zit er soms een schuifje. Probeer eens dat om te zetten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dat heb ik geprobeerd maar dat hielp niks.
misschien moet er nog meer gedaan worden maar ik heb dat van u geprobeerd
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
helaas werk dat niet jammer weet u nog iets anders?