Hoe kan het dat deze drone zo goedkoop is ?

De dji phanthom 3 advanced kost in Nederland 899. Op Amazon.de kom ik deze tegen voor 618 kan dit ? Of krijg ik dan problemen met import kosten of garantie ? Er staat bij dat het wel uit Duitsland verzonden word, dus niet uit Hongkong oid

https://www.amazon.de/gp/offer-listing/B00WAGS478/ref=dp_olp_new?ie=UTF8&condition=new

Toegevoegd na 6 minuten:
De prijs is 745 ipv 618

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Veel spul van de Duitse Amazon gaat gewoon via de douane, zeker als de waarde boven de 20 euro ligt . En wel via de DUITSE douane ; die komen niet netjes met een rekening aan de deur zoals in Nederland, maar je moet zelf naar het dichtsbijzijnde douanekantoor om contant te betalen. En ja, met die douanekosten en invoerrechten (en de benzine) erbij, zit je zo aan die Nederlandse prijs.

Vaak zie je pas NA je bestelling dat je spul helemaal niet vanuit Duitsland verstuurd wordt, maar gewoon ergens vanuit Azie ; Amazon is niets meer dan een ordinaire dropshipper. Na twee van die verrassingen kopen wij eigenlijk niets meer via de Duitse Amazon.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Duidelijk maar als ik de 3e in de lijst bestel die word geleverd door Amazon zelf en niet door een externe partij dan kost het me 777. Alsnog 123 euro goedkoper. En ik heb me laten vertellen dat je voor pakketjes tussen NL en DE geen import kosten betaalt. Mijn zalando bestellingen worden geloof ik ook altijd uit Duitsland verzonden en daar betaal ik ook niets extras voor
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan toch duidelijk zien met welke verkoper je te maken hebt. De 4de is bijvoorbeeld conrad. https://www.amazon.de/gp/offer-listing/B00WAGS478/ref=dp_olp_new?ie=UTF8&condition=new
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Precies, alleen mijn vraag is klopt het dat je bij den verkoper als Amazon zelf die wel uit Duitsland verzend geen extra kosten hebt omdat het binnen de eu mogelijk is om vrij te handelen ?