Ik heb een 2ehands iPhone 5 maar het scherm laat los wat nu??

Ik heb een 2ehands iPhone 5 maar het scherm laat los.
Aangezien hij 2e hands is heb ik geen bon of garantiebewijs.
Kan ik het nu toch gratis laten repareren en zo ja waar dan??

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
is het hele scherm zich los of glas stukken?
al het hele scherm los zit is het de kwestie van een goedkope schroevendraaier voor iphone schroeven kopen en ff opnieuw vast zetten
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zelf repareren of zelf scherm vervangen. Gewoon even zoeken naar wat instructies hoe je dat moet doen. Bijvoorbeeld https://www.iphoned.nl/tips/iphone-scherm-kapot-herstel-het-zelf/

Antwoorden (2)

Het beste kan je nog contact opnemen met diegene van wie je de IPhone hebt gekocht. Maar aangezien jij hem nu hebt kan je hem laten repareren. Dus je zou hem niet gratis kunnen repareren. Maar je kan nog contact met hun opnemen om het alsnog gratis te kunnen repareren. Maar het hangt er wel vanaf hoe lang je het hebt.

Succes!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb hem van mijn beste vriend
Hij heeft hem een jaar gehad en daarvoor is de telefoon eigendom van zijn oom geweest
Ik heb hem nu 2 weken in mijn bezit
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Madeliefb dan zou het aan hem kunnen vragen of dat al was, of dat is gebeurd sinds jij hem hebt?
Kijk simpeleweg op https://www.gsmerz4u.nl/telefoon-reparatie-amsterdam/iphone-reparatie/scherm-vervangen/ voor een goed reparateur die je scherm kan vervangen.