Kun je een iPhone 6s ruilen bij de Apple store voor een ander model?

Toestel is al gebruikt maar in perfecte conditie. Misschien is ergens anders ruilen ook mogelijk?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Best privé verkopen.
paulus811
7 jaar geleden
Apple heeft een eigen inruilprogramma. Beantwoord op de website enkele vragen over het model, geheugen, kleur en staat en je weet wat je kunt verwachten als inruilbedrag. Op dit moment is de 6s het topmodel, ik snap niet zo goed tegen welk ander model je het zou willen ruilen, behalve dan als het om de opslagcapaciteit gaat.

Antwoorden (1)

Nee, eenmaal uit de doos en in gebruik is ruilen in de regel niet meer mogelijk (tenzij er wat mis is met het toestel natuurlijk, dan heb je recht op een gelijkwaardige vervanger).

Want hoe nieuw hij ook is, eenmaal uit de doos keldert de waarde in een razend tempo. Op de tweedehands markt kun je er dan nog wel aardig wat voor vragen, maar OOK geen nieuwprijs meer.

Wel zul je soms je toestel kunnen INruilen bij aanschaf van een nieuwe, maar ook dan is dat nooit meer tegen de nieuwwaarde die jij er voor hebt betaald. Particulier verkopen levert vermoedelijk meer op. En er zijn zelfs mensen op Marktplaats die hun telefoon willen inruilen; misschien staat daar iets tussen.

De koop is gesloten en het product is goed ; de winkelier heeft daarmee aan al zijn verplichtingen voldaan. Spijt krijgen van je aankoop zit niet "in het pakket".

In de link een googel-overzichtje van de (in)ruilmogelijkheden die je nog wel hebt.