Bij welke provider kan ik meerdere tv's aansluiten?

Wij zitten hier in een groot huis en willen graag in totaal 10 tv's aangesloten hebben. iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Moet dat allemaal digitaal, met bijbehorend digitaal pakket? Of is analoog voldoende? Bij Ziggo kan je heel wat TV's analoog aansluiten en dan ook nog een paar digitaal (met CI of kastje).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij ziggo kun je de standaard zenders plus de lokale zenders ongeveer 40 zenders zonder smartcard digitaal ontvangen. Je hoeft alleen een digitale tuner te hebben. Deze zit standaard in de nieuwere tv's

Antwoorden (1)

Digitaal gaat niet lukken maar met de kabel analoog kom je een heel eind of een paar digitaal en de rest op digitenne
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waarom lukt digitaal niet?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Deaal Heb het verhaal van linden015 ff gecheckt en rond de 930 komen de nonHD-varianten van RTL4 e.d. De HD varianten van NPO 1,2,3 kan je overigens ook kijken. ZONDER kaart in de module.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik kijk boven gewoon digitale tv zonder ci+ module en smartcard in de tv.