Heeft er iemand ervaring met de: Alcatel One Touch Mini (OT708)

Ik zag het mobieltje op internet en het leek mij leuk hem te kopen, maar is het ook een goed mobiel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Sinds vandaag in het bezit van dit kleine telefoontje. Hij is bijna schattig te noemen. Er grappig toestel met een leuk aantal mogelijkheden. Touchscreen reageert erg fijn en je kan op verschillende manieren door de menu's scrollen. Soms is het wat lastig om in een menu naar beneden te scrollen, maar dit kan ook aan mij liggen. Dit is namelijk mijn eerste touchscreen. Met behulp van de pc suite is het erg makkelijk je adresboek helemaal up te daten en aan te passen.

Internet is op deze telefoon alleen goed mogelijk wanneer bv opera mini wordt geinstalleerd. Met de gewone web functie worden veel sites niet geopend.

http://www.letsgomobile.org/nl/mobieletelefoon/2031/alcatelonetouchmini/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel erg bedankt. Klinkt goed ik ga hem morgen kopen denk ik.