mag ik met muziek op de fiets?

Het gaat om een JBL bluetooth speaker waar ik het aan mijn fiets bevestigd heb.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.4K
Amadea
8 jaar geleden
Jammer dat in de toelichting iets anders staat dan waar ik bij de hoofdvraag aan moest denken...: http://www.bndestem.nl/polopoly_fs/1.4417525.1403469401!/image/image.JPG_gen/derivatives/landscape_800_600/image-4417525.JPG
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zolang je geen overlast veroorzaakt mag het, volgens mij. Amadea, leuk plaatje :)

Het beste antwoord

Hangt van het volume / soort muziek af.

Niemand zal je zien klagen als je op half volume wat jazz op hebt in een parkje.
Maar wanneer je op max volume door de stad fietst met hardcore.... tsja

Hangt dus helemaal van jou af.

Toegevoegd na 21 seconden:
het is in ieder geval gewoon legaal ;)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat mag volledig (ik doe het ook jbl charge 2+) in de stad of plek met veel mensen zou ik hem alleen wat zachter doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb nog nooit iemand horen klagen maar de meeste kijken je wel raar aan terwijl de ander het juist heel leuk vind
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Elke gemeente hanteert andere maximale decibelwaarden (te meten op een bepaalde afstand). Die normen zijn dan meestal bedoelt voor evenementen.
Ik denk dat je dus 't beste kan informeren bij je gemeente.
Na 22:00 denk ik dat je niet vreemd moet opkijken als de politie je aanhoudt; dan is het bij een bescheiden niveau al snel geluidsoverlast (hangt er ook weer vanaf waar je woont, denk ik).