hoe sluit ik tv en ps4 aan op home cinema set?

Ik heb een tv, een Playstation 4 (ps4) en een homecinema set, die wil ik allemaal verbinden met elkaar maar weet niet wat de juiste keuze is voor het beste resultaat...

Hier wat meer informatie over wat ik heb:

- LG TV (47LM620s)
- LG Homecinema (BH9540TW)
- PS4

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.6K

Antwoorden (2)

Hallo,

Ik denk als jij je home cinema set aansluit op de TV doormiddel van optical audio of gewoon HDMI.

En je PS4 ook gewoon aansluit op je TV.
Dan kun je via je home cinema set instellen dat geluid van TV over je home cinema set moet gaan.

Dan gaat als het goed is je geluid van je PS4 ook via de home cinema set.

Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
PS4 met HDMI naar HC-set.
HC-set met HDMI naar TV.