Hoe krijg ik album covers op mijn ipod?

Als ik muziek via iTunes koop en op mijn iPod zet krijg ik de foto die bij dat liedje hoort te zien als ik het liejde afspeel.
Maar als ik muziek via een CD op itunes zet en dan op mijn iPod krijg ik zo'n foto niet te zien, dan staat er gewoon een standaard grijze muzieknoot.
Van sommige albums krijg ik wel afbeeldingen als ik ze op mijn telefoon zet, dus daar ligt het niet aan.

Hoe krijg ik nou die afbeeldingen te zien op mijn iPod?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij je nummer in Itunes op opties/ eigenschappen klikken en bij illustraties kijken. Zoek op google het albumplaatje op en kopieer die in het vlak van itunes illustratie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Klik op het nummer of album etc. met je rechter muisknop. Klik dan op "album illustratie ophalen". Je zou dan het icoontje die er bij hoort moeten krijgen. Succes ;)