mijn externe hd heeft ineens veel minder geheugen het is een 1tb en heb nu nog maar 32gb staan. hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K
SimonV
8 jaar geleden
Heb je met een programma als Glary al gekeken wat er zoveel ruimte in beslag neemt?
En hoeveel opgeruimd kan worden? http://www.glarysoft.com/
gvrox
8 jaar geleden
Ineens ? Heb je iets gedaan, zoals formatteren? Staan alle files die er eerder opstonden er nog steeds ?

Antwoorden (1)

Schroef hem eens open, als het er van binnen zo uitziet ben je opgelicht: http://www.dumpert.nl/mediabase/6728800/04320fd4/1tb_hdd_besteld_in_china.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
nee dat is het niet want het stond er eerst wel gewoon op
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je bedoelt dat er veel meer spul op stond of dat de computer aangaf dat er 1 TB op kon?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@stefkeee Dat maakt niet uit, met een trucje laat de drive Windows denken dat er 1TB beschikbaar is. Maar als je er wat opzet ontstaat er vanzelf een probleem.