Hoe weet ik als een horloge om mijn pols past er stond grootte kast 44 mm en dikte kast 10mm maar hoe weet ik als hij mij past?

Want ik weet niet wat grootte kast is en dikte kast

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

De grootte van de kast is de buitenmaat van de kast met het uurwerk, zonder de kroon, de diameter dus. De dikte is gemeten vanaf de onderkant van het horloge tot en met het glas.

44mm diameter en 10mm dik is een flink horloge. Of het past is afhankelijk van je smaak en uiteraard de band
paulus811
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
En je vergeet de omvang van de pols. Ik heb maar smalle polsen, dus zo'n groot horloge zou bij mij niet staan.