Met een audio/video grabber en een VHSrecorder (of speler als die bestaan).

Audio video grabber op zowel PC als videorecorder aansluiten.
Software installeren
Band afspelen en de software op laten nemen
Daarna zal de software er vast een DVD van kunnen maken
Dan de DVD branden

Toegevoegd na 16 seconden:
https://www.kabeldirect.nl/konig-usb-audio-video-grabber.html#sqr:(q[grabber])

Toegevoegd na 16 minuten:
Wellicht heb je nog een 3 kleurige tulp kabel en/of een scart naar tulp omzetstukje nodig.

Toegevoegd na 18 minuten:
http://www.allekabels.nl/audio_kabels/tulp_kabel/tulp-scart-kabel.html

Toegevoegd na 2 uur:
Of zoals Moordigger zegt
Of met een DVD/VCR combo (niet alle).
Heb je geen computer nodig

Deze zijn niet veel meer te krijgen en behoorlijk prijzig.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
niko
8 jaar geleden
VHS recorders bestaan,ik heb er een.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja maar mijn vraag is of er pure spelers bestaan. Dat er recorders bestaan weet ik.
niko
8 jaar geleden
ok.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Of met een DVD/VCR combo (niet alle).
Heb je geen computer nodig :)
Vhs speler met computer verbinden,programma op computer zetten om te converteren naar digtaal.Later branden op dvd.Als je maar 1 band hebt is het wellicht gunstiger het via Hema of kruidvat te laten doen.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vhs speler met computer verbinden Hoe?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
programma op computer zetten om te converteren naar digtaal. Daar heb je speciale hardware voor nodig. Een PC vangt niks analoogs op op de HDD. Voor die tijd moet er een A>D conversie hebben plaatsgevonden. Je hebt dus een videocapturekaart of videograbber nodig. Vergelijkbaar met een geluidskaart die ook A>D en D>A omzet. Alleen zitten die 99,9% van de tijd ingebouwd. Anders dan bij video IN. Bij die hardware zit software, maar dat is vooral om die hardware te instrueren wanneer deze moet gaan capturen.