Hoe verwijder ik afbeeldingen op mijn computer vanaf mijn fotocamera? (Sony DSC-W730)

De camera laadt alle foto's van de camera op de computer, maar ik kan ze dus op de computer niet verwijderen, alleen vanaf de camera zelf. Is er een andere manier?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Huh? een beetje warrig, kun je de afbeeldingen op de computer zelf niet verwijderen of de afbeeldingen op de aangesloten camera vanaf je computer?
Castle
9 jaar geleden
Gebruik je een memorystick die je in je laptop/pc doet? Misschien staat het schakelaartje op beveiligd. Dit is een heel klein knopje. Ik heb altijd Sonycamera's en kan altijd foto's verwijderen via pc of camera.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat je software van de camera gebruikt waardoor je de foto's op de computer ziet. Daarmee kun je de foto's inderdaad niet verwijderen. Als je de foto's via de computer wilt verwijderen, moet je op zoek gaan naar de map waar ze daadwerkelijk staan, zowel op de computer als op je camera.

Antwoorden (1)

Krijg je een error als je ze wilt verwijderen?
Heb je al geprobeerd de foto's naar je PC te slepen of te knippen en plakken?
Je kunt ook proberen de foto's te verwijderen door "shift + delete" te doen. Dan worden ze meteen vanaf de camera verwijderd.