Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang blijft een headset standby?

Voor een evenement kan ik een langere periode mijn telefoon niet vasthouden, maar weet ik van te voren wel dat ik een aantal telefonische interviews te wachten staat. Nu wil ik dus een headset via bluetooth aanschaffen. Maar hoe lang blijft zo'n apparaatje standby staan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
653

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat ligt aan het merk en type. Als je er eentje koopt, kun je het gewoon lezen bij de specificaties.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Standby tijd is over het algemeen wel een paar dagen. Waarschijnlijk bedoel je de combinatie van standby en spreektijd. De gemiddelde spreektijd ligt tussen de 5 en 10 uur. Voor de meeste mensen voldoende. Kijk anders eens bij t For telecom daar hebben ze een aardig assortiment.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via de website icecat.nl kan je dit opzoeken voor vrijwel alle headsets (en andere electronische apparatuur). Toets simpelweg het artikelnummer van de headset in (staat op het controleplaatje, kan ook productnummer heten) en je krijgt, indien beschikbaar, alle specificaties incl. standby-tijd te zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding