Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je de afstand van een syma drone vergroten?

Ik heb de syma x5sw-1. Bestaat daar zon upgrade voor?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
898
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Blijkbaar.
http://www.banggood.com/Syma-X5-15-X5C-3_7V-600MAH-Upgrade-Battery-Meal-p-941261.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Die link gaat naar een batterij pakket, ik bedoel meer bereik. 200 m ofzo
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vliegbereik? Groter batterij betekend langer (verder) vlieger.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik wil dat mijn droon 200M bij mij vandaan kan vliegen, dan heb ik toch niks aan batterijen. Of zie ik dat verkeerd

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je verder wilt vliegen heb je ook al snel een andere/grotere accu nodig. Het probleem dat jij waarschijnlijk hebt is dat je besturing niet ver genoeg reikt als je er niet achteraan wilt lopen.
Deze drone kan als hij aan het filmen is maar 4 minuten vliegen. In die tijd 200 meter ver komen lijkt me al knap lastig. Verder is gewoonweg onmogelijk omdat je besturing uitvalt. Besturing gaat met wifi en 200m is daarvoor al een heel eind. Standaard wifi-range is meer iets van 50m. Er zou een sterkere zender in je telefoon en in de drone kunnen, maar dit is niet toegestaan, die dingen gebruiken normaliter al het maximaal toegestane vermogen. Iedereen die ze toch aanbied is niet goed bezig.
Kortom: volgens mij kan het niet. Wil je het toch, dan zul je iets veel duurders, vermoedelijk zelfs professioneels, moeten aanschaffen. Iets dat in een frequentieband opereert waar je wél meer vermogen mag gebruiken en dus een groter bereik kunt halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding