Ik wil voor de slaapkamer een lcd kopen van ong. 60 cm. En een met digitale ontvangst, zodat we er niet een apart kastje voor hoeven te kopen. Welke?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga voor een Philips uit de 7 of 8000 serie. Die heeft een ingebouwd slot voor een CAM module waarmee je digitaal in HD kwaliteit kunt ontvangen als Ziggo je provider is.

Daarnaast hebben deze tv's ambilight en dat is vooral in een donkere slaapkamer erg mooi om te zien. Ook NET TV is een mooi extra. Met NET tv kun je het internet op, gebruik maken van de Philips net tv mogelijkheden (uitzending gemist, youtube, nu.nl en nog tientallen leuke/nuttige voorzieningen).

Omdat deze tv's aan je thuisnetwerk gekoppeld zijn (als je dat wilt tenminste), kun je zelfs films kijken die op je pc of externe USB drive staan.

Belangrijkste is dat deze tv's een geweldig beeld hebben, de 8000 serie heeft led achtergrond verlichting, maar is wel een stukje duurder. Je noemt geen budget, dus daar heb ik ook geen rekening mee gehouden.
paulus811