kun je 's nachts de opbrengst van je zonnecollectoren aflezen?

Ik heb sinds kort zonnecollectoren, met op de vliering een kastje van het merk Goodwe. De display is helemaal dood. Is dat omdat ze nu geen energie opwekken, of is er iets anders mis?

8 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

ik zie op dit instructie filmpje dat de eigenaar even het display aantikt en dan dat alle gegevens zichtbaar zijn. ook kan je het via WiFi op je laptop of tablet instellen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als er geen licht is, dan is er geen verlicht display. Je kan dan uiteraard ook niets aflezen. Lees gewoon het display overdag, als er voldoende licht is.