Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is het verschil tussen een samsung wb700 en een samsung wb710 camera behalve de prijs, op samsung site staat ook niets, wie kan mij helpen????

op advies van de verkoper van foto klein, een samsung wb710 gekocht, zat geen Nederlandse beschrijving bij dus wilde ik deze downloaden op internet toen ik er achter kwam dat er nog een samsung wb700 was die goedkoper is maar volgens mij precies hetzelfde kan.....???

Ik wilde graag een leuke goede camera voor op vakantie om leuke en mooie actie foto's te maken van de honden/de natuur/ en de familie, gewoon een leuke camera voor de hobbyist denk dat ik net zo goed de wb 700 had kunnen kopen (die hadden ze niet in de winkel), ik kan de camera nog ruilen heb nog 30 dagen probeertijd vandaar deze vraag of de wb 710 wel een goede keus was........alvast bedankt. groetjes Angelique

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
730

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Kijk hier de specificaties van de WB700, dan kan je makkelijk vergelijken met wat je camera WB710 kan. De verschillen die er zijn maken totaal niets uit voor het uiteindelijke resultaat (een paar extra megapixels maken je foto's écht niet beter, alleen maar groter en vragen meer opslagruimte in je PC), maar volgens mij vind je inderdaad heel erg weinig verschillen, en beide apparaten kunnen net zo goed de basis dingen doen, die je volgens mij voor ogen hebt, namelijk leuke foto’s maken zonder te veel hoeven na te denken, en eventueel een videotje.
Dat kan je prima met beide camera’s!
http://www.kieskeurig.nl/digitale_camera/samsung/wb700/specificaties/958201/

Ik zou het trouwens niet pikken, een camera bij een winkel kopen, en geen Nederlandse instructie bij. Het is namelijk wettelijk verplicht! Zeker terug naar de winkel!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding