iphone scherm komt omhoog, wat is dit?

Ik heb net ontdekt dat zo'n beetje vanaf de stand-by knop, tot en met de volume knopjes, mijn iphone scherm omhoog komt, wat kan dit zijn en welke stap moet ik nu ondernemen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Foto?!?!? Anders wordt het zo'n raadspelletje....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Toevallig een iPhone 6 Plus?

Antwoorden (1)

Door een defect kan de batterij bol gaan staan. Is hij erg warm geweest? Raadpleeg een servicepunt. Want vanaf hier is dat niet te beoordelen. Het bol gaan staan van de batterij is een mogelijkheid, maar ee zijn wellicht meer mogelijke oorzaken.