Kan je een Geroote android telefoon nog een software update doen? zoja leg het uit

ik had een maand geleden mijn telefoon geroot en ik wou eens kijken of ik een software update kon installeren, maar er stond dat mijn apparaat aangepast was dus ging ik mijn telefoon unrooten en het werkte nog steeds niet.

dus ik probeerde ik mijn telefoon naar fabrieksinstellingen te zetten en daarna probeerde ik het weer maar het lukte me niet.

gr. quinn

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Probeer eens de standaard Android-versie te downloaden voor jouw toestel, en dan met software te flashen op je toestel. Ik weet niet welk toestel je hebt, maar er zijn genoeg handleidingen te vinden op internet, specifiek voor jouw toestel. Succes!