Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Echt of nep? Officine Pamerai

Echt of bep? Deze Officine Pamerai

Toegevoegd na 2 minuten:
Firenze 1860

Toegevoegd na 4 minuten:
Wie kan het mij zeggen? Of hoe kun je dit herkennen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.2K
paulus811
8 jaar geleden
Als ze Pamerai ipv Panerai schrijven is het sowieso nep....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar ze schrijven geen "Pamerai" zoals op de foto te zien. Dit is een typfoutje geweest, doordat Ik mijn vraag plaatste met m'n mobiel.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Wat een vies ding.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik denk nep, om de volgende redenen.

Allereerst ontbreekt en serienummer.
Vóorts vind ik de details van de relieeffen grof afgewerkt, ik bedoel die uitstulpingen op de ring.
Er zijn meer details die ik weinig verfijnd vind voor een dergelijk kostbaar merkhorloge.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zeg ook nep.
Het lijkt wel een soort combinatie van 2 horloges. Het model van jouw foto is niet te vinden.

Ik heb hier een link naar de Luminor Northpole:http://www.panerai.com/en/collections/special-editions/2006/luminor-north-pole-gmt---44mm_pam00252.search.html?case=0&movement=0&search=gmt&function=0&casediameter=0&material=0&color=0
Die lijkt erop en het is de enige met de windstreken erop, alleen klopt het uurwerk niet.

Toegevoegd na 14 minuten:
Er zijn er 2 met de windstreken. Maar niet de firenze. Hier zijn 3 modellen van. En bij alle 3 staat ook firenze in het uurwerk. Zie de laatste link.

Overigens de link die ik in de tekst geplaatst heb en die niet werkt kan je negeren. Dat is de eerste link in de bronvermelding geworden.
(Lees meer...)
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding