hoe kan ik dowloads op mijn sd kaart opslaab?

Sindskort heb ik de Samsung Core 2 als ik iets dowload bijvoorbeeld muziek of films slaat de telefoon het automatisch op in het telefoon geheugen ik zie ook niet bij het opslag staan dat ik het naar de sd kaart kan instellen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Gebruik de interne file-manager om media e.d. naar je SD te transporteren, of via PC middels ES File Explorer. Een standaard pad instellen voor media e.d. is niet mogelijk. En het is af te raden middels een hack je SD geheugen gesimuleerd onderdeel te laten zijn van je telefoon opslag... SD kaartjes zijn niet zo betrouwbaar als het interne flashgeheugen, met alle bestand corruptie(s) op de koop toe...