Nieuwe koelkast (enkele maanden oud) lekt, de deur is niet blijven openstaan. iemand een idee hoe dit komt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Misschien staat ie scheef? Hij moet waterpas staan!

Antwoorden (2)

Achter onderin in de wand zit een gaatje voor de afvoer van condens, wellicht zit dat verstopt???
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de reactie. Maar klinkt niet logisch. Hij word nog maar 3 maanden gebruikt. Deze koelkast staat in mijn zaak en word enkel gebruikt voor blikjes frisdrank in te koelen. Dus zou niet wete hoe dit zou kunnen verstoppen. Er is niets uitgelopen in de koelkast.
het is een beetje afhankelijk waar het lekt. Als het aan de achterkant is, dan kan het de koeling zijn. Maar met een koelkast van een paar maanden oud zou ik zeker terug gaan naar de winkel.