Hoe kan je oude radio boxen op een tv aansluiten?

Hallo en alvast bedankt voor de hulp.

Ik heb een setje mooie oude boxen staan van het merk Philips. 4 kleine boxjes en een sub.

Helaas kun je de boxen,sub alleen aansluiten via twee losse koper kabels. De vroegere aansluitingen noem ik ze.

Elk van de 4 boxjes en de sub hebben allemaal deze losse 2 koperkabels. Er zijn ook geen aansluitmogelijkheden in de sub zelf zoals sommige hebben.

Is het dan mogelijk om via een omweg dit setje toch op mijn tv aan te sluiten

Zelf dacht ik aan een versterker kopen, de oude boxen op de versterker aansluiten en de versterker op de tv. Weet alleen niet of dit mogelijk is.

Foto's van mogelijke versterker en aansluiting van de boxen heb ik geubload.

Mvg, Martijn

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Wat je zelf al aangeeft, een versterker er tussen is de beste oplossing. De koptelefoonuitgang van de T.V. gebruiken, een verloopkabel naar de aux ingang van de versterker, en de boxen op de daarvoor bestemde aansluitingen.
jc54
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
deze heb je dan nodig: http://www.allekabels.nl/jack-naar-tulp-kabel/6266/1356097/jack-tulp-kabel-2-meter.html