Mag je 2 abbonomenten hebben bij 2 verschillende providers ?

Heb een lopen bij Vodafone en zojuist een erbij genomen bij Tele 2.

Is dit wel toegestaan ?

Toegevoegd na 25 seconden:
Staan overigens allebei op mijn naam

Toegevoegd na 2 minuten:
Het betreft een toestel abbonoment.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor, dat mag - waarom zou het niet mogen?

Je mag je ook abonneren op twee kranten als je dat wilt. Je mag meerdere tijdschriftabonnementen tegelijk afsluiten. Je mag een Netflix-abonnement en een kabel-abonnement afsluiten om films te kijken. Je mag bij twee verschillende sportscholen een abonnement nemen.

Enzovoort, enzovoort, enzovoort.

Zolang je maar betaalt, kan en mag dit gewoon.

Cryofiel
8 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 jaar geleden
Helemaal waar, maar.... er kan maar één abonnement per telefoonnummer worden afgesloten ! (ik vermoed dat dat is wat de vragensteller bedoeld)
Cryofiel
8 jaar geleden
Het gaat om toestelabonnementen, lees ik. Dan heeft vraagsteller dus twee toestellen, elk met een eigen SIM, elk van en bij een eigen provider. Dat kan en dat mag.
Thecis
8 jaar geleden
Of 1 toestel met een dual-sim. Zoals Oze al zegt, is het 1 nummer per abonnement en 1 sim-aansluiting per abonnement (1 sim-aansluiting kan oproepen doen naar meerdere simkaarten).
wel + natuurlijk
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Cyrofiel heeft gelijk,
Ik bedoel 2 abbonomenten met 2 verschillende simkaarten ( mobiele nummers )
Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 jaar geleden
Dan mag (en kan) het ! :-)