Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een droger rechtstreeks op een wasmachine plaatsen of moet er iets tussen?

Door beperkte ruimte ben ik genoodzaakt om mijn droger op mijn wasmachine te plaatsen. Gelet op de bewegingen die de wasmachine maakt tijdens het centrifugeren ben ik bang dat de droger er af stuitert.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.9K
TurfGraver
5 jaar geleden
Zorg dat je wasmachine stevig en waterpas staat, dan zou deze niet zo erg mogen trillen tijdens centrifugeren.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Daarvoor kun je een stapelstuk kopen zodat d wasmachine en de droger op elkaar kunnen staan zonder risico
(Lees meer...)
5 jaar geleden
Zelf heb ik hier ook de droger op de wasmachine staan. Ik heb er een plaat multiplex van 8 mm dik tussen liggen, om de bovenkant van de wasmachine een beetje te versterken. Als de wasmachine te veel trilt en je kan dat niet verhelpen, dan zou je rond om de houten plank een randje kunnen maken, zo dat er niets af kan trillen.
(Lees meer...)
jc54
5 jaar geleden
Koop maar een universeel koppelstuk. Heb ik ook gedaan, dat functioneert al 23 jaar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding